Friday, April 29, 2016

Դրամաշնորհային ծրագիրը Դիլիջանում

Բարև, իմ շատ սիրելի ԱՐՔԱՆԵ...
Այսօր ինձ համար շատ կարևոր օր էր, և ուզում եմ կիսվել ձեզ հետ: Այսօր` ապրիլի 28-ին, տեղի ունեցավ իմ դրամաշնորհային ծրագրի սեմինարը: Ասեմ, որ սկզբում` մինչ մասնակիցների ժամանելը, հուզվում էի, անհանգստանում էի, բայց երբ մասնակիցները սկսեցին հավաքվել, չզգացի թե ուր կորավ հուզմունքս: 
Թեման առաջնորդությունն էր, մասնակիցները բոլորն էլ որոշակի գիտելիքներ ունեին թեմայի վերաբերյալ: Այո, Ոչ՝  կարծիքների դեպքում բուռն քննարկում էր սկսվում: Մի խոսքով սպասելիքներս լիովին բավարարված են :
Սեմինարի սկզբում մինչ բուն թեմային անցնելը մասնակիցներին պատմեցի ԱՐՔԱՆԵ ամառային դպրոցի մասին, մեր առօրյայի մասին, ստացած գիտելիքների, նոր ծանոթների, Ստեփանավան քաղաքի մասին:
Ոգևորությունն այնքան մեծ էր, որ կազմակերպիչներին կարող եմ վստահեցնել, որ ԱՐՔԱՆԵ 2016-ին Դիլիջանից հայտ ներկայացնողները շատ են լինելու: 


Լիա Ղազարյան
Տավուշի մարզ
Արքանե ծրագրի շրջանավարտ






No comments:

Post a Comment