Monday, December 7, 2015

Տարեկցի կրթության դասընթաց Գյումրիում


Ողջույն! Նոյեմբերի 27-ին Գյումրու Լորդ Բայրոնի անվան թիվ 20 դպրոցում տեղի ունեցավ իմ այդքան երկար սպասված սեմինարը ''Ընտանեկան բռնություն և Մարդու իրավունքներ'' թեմայով: Շատ ոգևորիչ էր ինձ համար մեկ ժամում զգալ ինձ որպես դասընթացավար և հաճելի էր աշխատել իմ հասակակիցների հետ ու նրանց փոխանցել իմ գիտելիքները: Մասնակիցների հետ միասին խոսեցինք մարդու իրավունքների մասին, նրանցից յուրաքանչյուրը յուրովի ներկայացրեց իր պատկերացումը փոքրիկ խմբային բեմականացման շնորհիվ  Կարճամետրաժ ֆիլմ դիտեցինք և քննարկեցինք, սահիկահանդեսի միջոցով մասնակիցները իրազեկվեցին ընտանեկան բռնության դեպքերի մասին, ինչպես նաև յուրաքանչյուր թիմին տրվեց համապատասխան պատմություն, որն էլ մասնակիցները կարդալով փորձեցին գուշակել բռնության տեսակը և ներկայացնել այն: Իհարկե առաջին անգամն էր և փոքր ինչ դժվար, բայց հուսամ հաջոդ անգամ ավելի հետաքրքիր կլինի: Ուզում եմ նշել, որ իմ սեմինարին ներկա էր նաև իմ շատ սիրելի Ընկեր Ալմիրան և իր խորհուրդները ինձ մեծապես օգնեցին: Եվ իհարկե մեծ շնորհակալություն Արքնաեին, նման հնարավորություն ընձեռնելու համար:









Անահիտ Հակոբյան
ԱրքաՆե 2015 ամառային դպրոցի շրջանավարտ

No comments:

Post a Comment